Pozáruční servis na 2roky. Servis přijede k zákazníkovi. 5 pracovních dní v týdnu, 9 hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je 4hodiny. ServicePac je lokální smlouva a nelze exportovat. V zemi, kde je zařízení naistalováno, musí proběhnout nákup i registrace Spac.
POZOR! Registrace na webu musí být BEZ CESKE DIAKRITIKY!!!
Console Switch 1754 D1X
Po fakturaci zákazník dostane automaticky e-mail obsahující weblink, číslo autorizace a PIN kód, aby mohl SPac zaregistrovat. E-mail pečlivě uschovat (zálohovat). Bez toho, že by uživatel SPac zaregistroval, se IBM nedozví o povinnosti poskytovat servis. Zaregistrováním zíkává IBM potřebné informace, pro jaké zařízení, v jaké servisní úrovni, od kdy do kdy má uživateli poskytovat servis. OP, který SPac prodává je zodpovědný za to, že koncový uživatel objednaný SPac zaregistruje. Zakoupený SPac, který se nezaregistruje, není platný!! Spac je třeba zaregistrovat do 15 dnů od jeho zakoupení (platí zvláště pro SPac se servisní úrovní 7x24 s odezvou 4 hodiny, aby případně nedošlo k prodlení v poskytování servisu). Uživatel provede registraci Online: http://www.ibm.com/services/servicepac Zadá zemi, číslo autorizace a PIN, které mu přijdou e-mailem. Akceptuje Terms&Conditions. Z webu vytiskne, podepíše a zašle do IBM. Vyplní kontaktní informace a stiskne "odeslat". Zadá registrační údaje buď přímo na webu nebo v případě hromadné registrace může importovat .xls nebo .txt soubor. Jakmile je registrace uživatelem dokončena jsou údaje jako Sériové číslo, Machine Type, Model,.. systémem automaticky odkontrolovány a odsouhlaseny. Dojde-li k chybnému zadání (např. Sériového čísla), je zákazník neprodleně vyzván e-mailem, aby údaj opravil. Než IBM obdrží podepsané T&C's, registrace SPac zůstává otevřena. Jakmile jsou splněny všechny podmínky registrace, dostane zákazník e-mailem automatickou notifikaci o úspěšném dokončení registrace. E-mail pečlivě uschovat (zálohovat). Údaje jsou přeneseny do systému RCMS, který používá servis IBM.
K provozování našeho webu využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Dejte nám vědět o svých preferencích. Zobrazit detaily
Sériové číslo (SN) notebook naleznete na krabici, nebo v aplikaci Lenovo Vantage pod volbou – Zařízení – Podrobnosti o zařízení.
Lenovo Vantage je dostupné zdarma ke stažení například zde
Doporučené
Vyberte si záruku dle Vašich preferencí
Vybrané záruky
NÁZEV PRODUKTU
KS
CELKEM S DPH
CELKEM bez DPH
CELKEM s DPH
VÝROBCE:
PN:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Fusce nibh. Quisque tincidunt scelerisque libero. Nullam feugiat, turpis at pulvinar vulputate, erat libero tristique tellus, nec bibendum odio risus sit amet ante. Aenean fermentum risus id tortor. Maecenas ipsum velit, consectetuer eu lobortis ut, dictum at dui. Nullam rhoncus aliquam metus. Mauris dolor felis, sagittis at, luctus sed, aliquam non, tellus. Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet ut et voluptates repudiandae sint et molestiae non recusandae. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Proin in tellus sit amet nibh dignissim sagittis.
Podrobnosti o produktu
Pozáruční servis na 2roky.
Servis přijede k zákazníkovi. 5 pracovních dní v týdnu, 9 hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je 4hodiny.
ServicePac je lokální smlouva a nelze exportovat. V zemi, kde je zařízení naistalováno, musí proběhnout nákup i registrace Spac.
POZOR! Registrace na webu musí být BEZ CESKE DIAKRITIKY!!!
Console Switch 1754 D1X
Po fakturaci zákazník dostane automaticky e-mail obsahující weblink, číslo autorizace a PIN kód, aby mohl SPac zaregistrovat. E-mail pečlivě uschovat (zálohovat). Bez toho, že by uživatel SPac zaregistroval, se IBM nedozví o povinnosti poskytovat servis. Zaregistrováním zíkává IBM potřebné informace, pro jaké zařízení, v jaké servisní úrovni, od kdy do kdy má uživateli poskytovat servis. OP, který SPac prodává je zodpovědný za to, že koncový uživatel objednaný SPac zaregistruje. Zakoupený SPac, který se nezaregistruje, není platný!! Spac je třeba zaregistrovat do 15 dnů od jeho zakoupení (platí zvláště pro SPac se servisní úrovní 7x24 s odezvou 4 hodiny, aby případně nedošlo k prodlení v poskytování servisu).
Uživatel provede registraci Online: http://www.ibm.com/services/servicepac
Zadá zemi, číslo autorizace a PIN, které mu přijdou e-mailem. Akceptuje Terms&Conditions. Z webu vytiskne, podepíše a zašle do IBM. Vyplní kontaktní informace a stiskne "odeslat". Zadá registrační údaje buď přímo na webu nebo v případě hromadné registrace může importovat .xls nebo .txt soubor. Jakmile je registrace uživatelem dokončena jsou údaje jako Sériové číslo, Machine Type, Model,.. systémem automaticky odkontrolovány a odsouhlaseny. Dojde-li k chybnému zadání (např. Sériového čísla), je zákazník neprodleně vyzván e-mailem, aby údaj opravil. Než IBM obdrží podepsané T&C's, registrace SPac zůstává otevřena. Jakmile jsou splněny všechny podmínky registrace, dostane zákazník e-mailem automatickou notifikaci o úspěšném dokončení registrace. E-mail pečlivě uschovat (zálohovat).
Údaje jsou přeneseny do systému RCMS, který používá servis IBM.