Často kladené otázky
Pokud zde nenaleznete všechny potřebné otázky, neváhejte nás kontaktovat!
email: info@lenovo-store.cz / tel.: +420 377 329 475
Je potřeba k provedení objednávky registrace?
Ne, zboží lze zakoupit i bez nutné registrace.
Jaká je minimální výše objednávky?
Výše objednávky není specifikována, není nutno zakoupit zboží v určité cenové hladině.
Jak mohu svou objednávku uhradit?
na dobírku - celou částku uhradíte kurýrovi
platební kartou - online transakce platební kartou
zálohovou fakturou - po uhrazení zálohové faktury je zboží zasláno na Vaši adresu
Jaké jsou možnosti dopravy?
Veškeré objednávky budou na Vaši adresu doručeny přepravní službou. O doručení zásilky Vás vždy bude předem informovat kurýr přepravní společnosti.
Je možnost zaslat zboží do zahraničí?
Standardně zasíláme na území České republiky a Slovenska.
V případě zájmu o zaslání do jiné země nás prosím kontaktujte.
Jak zjistím dostupnost poptávaného produktu?
U každého produktu zobrazujeme skladovou dostupnost na našich skladech - Plzeň, Praha, externí (centrální) sklad.
Chtěl bych si objednat produkt, ale není skladem. Jak postupovat?
V případě, že daný produkt není aktuálně naskladněn na žádném z našich skladů, prosím, informujte nás.
Prověříme Vám skladovou dostupnost manuálně.
Za jak dlouho mi přijde objednávka?
Pokud je zboží skladem a objednávka byla vystavena před 13:00 hod., obvykle je dodána ihned další pracovní den.
Zásilka je poškozena, jak postupovat?
Pokud zjistíte jakoukoliv závadu na balení zásilky, nepřebírejte ji a neprodleně nás o této skutečnosti informujte, abychom mohli zařídit odeslání nové zásilky na Vaši adresu. Pokud je produkt poškozen až po rozbalení, zašlete nám prosím fotografie poškození a fotografie celé zásilky, abychom mohli sjednat obratem nápravu.
Objednávka dorazila špatně či neúplná?
V případě, pokud došlo k jakékoliv chybě při dodání objednávky, tzn. chybně zaslaný produkt či neúplně dodaná objednávka, obratem nás informujte. Zařídíme svoz zásilky a její výměnu, příp. její dokompletaci.
Jak mohu odstoupit od kupní smlouvy?
Nárok na odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel do 14 dnů. Zboží musí být vráceno kompletní, v původním obalu a v takovém stavu, aby nám nevznikla finanční ztráta. Nárok na odstoupení od kupní smlouvy nemá podnikatel. Veškeré informace o příp. odstoupení od kupní smlouvy jsou uvedeny v našem reklamačním řádu.
Jak mohu zboží reklamovat?
Reklamaci můžet zadat na svém osobním profilu. V případě, že bylo zboží objednáno bez registrace, prosíme, kontaktujte nás a společně celý reklamační proces dořešíme.
Mohu u Vás řešit mimozáruční, placený servis?
Ano, můžeme nabídnout placený servis pro notebooky, personální počítače a tablety Lenovo.
Mobilní telefony, bohužel, neopravujeme.