0
Košík je prázdný

Často kladené otázky

Pokud zde nenaleznete všechny potřebné otázky, neváhejte nás kontaktovat! 

email: info@lenovo-store.cz / tel. +420 377 329 475

Je potřeba k provedení objednávky registrace?

Ne, dle instrukcí lze zboží zakoupit i bez nutné registrace

Jaká je minimální výše objednávky?

Výše objednávky není specifikována, není nutno zakoupit zboží v určité cenové hladině.

Jak mohu svou objednávku uhradit?

- na dobírku, kdy celou částku uhradíte kurýrovi

- platební kartou - online transakce platební kartou

- zálohovou fakturou - po uhrazení zálohové faktury je zboží zasláno na Vaši adresu.

Jaké jsou možnosti dopravy?

Veškeré objednávky budou na Vaši adresu doručeny přepravní službou. O doručení zásilky Vás vždy bude předem informovat kurýr přeravní společnosti.

Je možnost zaslat zboží do zahraničí?

Standardně zasíláme na území České republiky a Slovenska.

V případě zájmu o zaslání do jiné země nás prosím kontaktujte.

Jak zjistím dostupnost poptávaného produktu?

U každého produktu zobrazujeme skladovou dostupnost na našich skladech - Plzeň, Praha, externí (centrální) sklad.

Chtěl bych si objednat produkt, ale není sklad. Jak postupovat?

V případě, že daný produkt není aktuálně naskladněn na žádném z našich skladů nás, prosím, informujte.

Prověříme Vás skladovou dostupnost manuálně.

Za jak dlouho mi přijde objednávka?

Pokud je zboží skladem a objednávka byla vystavena před 13:00 hod., obvykle je dodána ihned další pracovní den.

Zásilka je poškozena, jak postupovat?

Pokud zjistíte jakoukoliv závadu na balení zásilky, nepřebírejte ji a neprodleně nás o této skutečnosti informujte, abychom mohli zařídit odeslání nové zásilky na Vaši adresu. Pokud je produkt poškozen až po rozbalení, zašlete nám prosím fotografie poškození a fotografie celé zásilky, abychom mohli sjednat obratem nápravu.

Objednávka dorazila špatně či neúplná?

V případě, pokud došlo k jakékoliv chybě při dodání objednávky, tzn. chybně zaslaný produkt či neúplně dodaná objednávka, obratem nás informujte. Zařídíme svoz zásilky a její výměnu, příp. její dokompletaci.

Jak mohu odstoupit od kupní smlouvy?

Nárok na odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel do 14 dnů. Zboží musí být vráceno kompletní, v původním obalu a v takovém stavu, aby nám nevznikla finanční ztráta. Nárok na odstoupení od kupní smlouvy nemá podnikatel. Veškeré informace o příp. odstoupení od kupní smlouvy jsou uvedeny v našem reklamačním řádu.

Jak mohu zboží reklamovat?

Reklamaci lze zadat na svém osobním profilu. V případě tom, že bylo zboží objednáno bez nutné registrace, prosíme, kontaktujte nás a společně celý reklamační proces dořešíme.

Mohu u Vás řešit mimozáruční, placený servis?

Ano, můžeme nabídnout placený servis pro notebooky, personální počítače a tablety Lenovo.

Mobilní telefony, bohužel, neopravujeme.